Wat doen wij

GCN fungeert als trechter als het gaat om het melden van glasschades en het herstel hiervan.
Hierdoor worden onze opdrachtgevers totaal ontzorgd bij;      

  • Het aannemen en verwerken van glasschade meldingen.
  • Glasschade meldingen door communiceren naar onze glasherstellers.
  • Financieel management.
  • Maandelijkse inspectie van uitgevoerd werk**
  • Cijfermatige analyses verstrekken voor financieel inzicht.

** Als enige meldkamer in Nederland voert GCN inspecties uit over de uitgevoerde werkzaamheden.
Dit doen wij om de kwaliteit van het glas herstel te waarborgen en onze service zo compleet mogelijk te maken.

GCN werkt vooral in eigen beheer, wat zeer voordelig is voor onze opdrachtgevers.
Op deze manier houden onze opdrachtgevers meer controle over hun budget. Zij betalen dan alleen voor de uitgevoerde herstelwerkzaamheden, zo blijft het interne financiële management overzichtelijk.

Glascombinatie Nederland levert een service die afgesteld is op de behoefte van onze klanten. Uiteraard is bovenstaand pakket aanpasbaar aan de wensen van nieuwe situaties.